12ayaegulll Kızlar bebeğim 66 günlük kaka yaparsa rahat gün içinde kakasını kendi yapamıyor ben yardım ediyorum çok gazlı masajla yardım ediyorum böyle olan var mı ağlama krızlerıne giriyor eğer yapmazsa ne zaman gever 🥺
katilcivciv 12ayaegulll ilk 3 ay bizinde öyleydi hem ben yardim ettim masajlar çömeltmeler vs vs. 3 ay sonrasinda kendi düzenlendi artik her sabah 7 de mamasini yerken yapiyor😂
katilcivciv 12ayaegulll gazdan da cok cektik. Kolik sancilar vardi bebegim kivranarak agliyordu krizlere giriyordu saatlerce agladiktan sonra yprgun düsüp uyuya kaliyordu. Cok zor sürecten gectik ama gecti cok sükür🤗 3-4 ayda bagirsaklari gelismis oluyor sonta düzeliyor sabirla devam edin simdilik düzelicektir bir kac haftaya