Tugcekvs Bu durumu yaşayan anneler var mı neden olmuş olabilir nasıl geçirebilirim doktora götüreceğim ama tavsiyeleriniz var mı acaba 😒
elifminamom Tugcekvs popo ıslak kalırsa oluyor canım bez bez değişiminde kurula pamuk kullan silerken ya da yıka altını sonra iyice kurula
katilcivciv Tugcekvs ay yavrum cok kötü olmus bu.. bence doktora götürün mantae kremi veriyorlar ondan baska birsey kullanmayin, islaklik nem mantari besliyor cunku yaralar acilmasin bir de😥
Mombabyys Merhaba öncelikle başıma geldi biliyorum ıslak mendil kullanma ılık su ve yumuşak ağız mendiliyle temizle ve nazikçe kurula biz travazol krem ile kurtulduk ince tabaka sürüp açık biraktik altını hmeen etki gösterdi
Tugcekvs Mombabyys Doğduğundan beri ıslak mendil molfix kullanıyorduk çok memnundum pişik bile yapmamıştı 2 gün ilk defa pure baby kullandım o yüzden sanırım dünden beri ılık su pamuk ile siliyorum 🌸
elifminamom Tugcekvs bazen ne kadar dikkat etsen de oluyor işte benim kızda öyle 😞 en son kırmızı sivilce gibi oldu trosyd kullandım bende geçti
Mombabyys Tugcekvs maalesef farkında olmadan biz farklı sebeblerden de olabiliyor ama dediklerimi yaparsanız faydasını görürsünüz
Tugcekvs Mombabyys Bugün biraz daha iyi çok şükür doktor bize de travazol ve hametan yazdı önerileriniz için çok teşekkür ederim 🥰