katilcivciv TSB34 iki bacaga vuruluyor. Ben bir sorun yasamadim ateslenmedi, sadece sol bacagi biraz kizardi sertlesti ama o da gecti 3. Gün
adenit TSB34 bizde ağrı oldu hafif ateş oldu ve aşı yerleri acıyodu galiba eli hep ordaydı ben calpol verdim rahatladı gece rahat uyudu
dilekatesz TSB34 diger aşılar ateş yapmadıysa o da yapmıyor en agır aşılar 1 yaş aşıları diye biliyorum
EbruBoluKaya 4 ay aşısı 2 ay aşısının aynısı 2.dozları sadece koldan olan verem yok onun harici iki bacaktan aynı aşılar olacak
EbruBoluKaya katilcivciv hayır hiç ateş olmadı 2.ay aşılarında. Canlı aşılarda ateş beklenir demişti doktorum verem ve menenjit gibi ama bizde ateş olmadı 3,5 aylık olduk 4.ay aşılarını bekliyoruz
katilcivciv EbruBoluKaya o zaman yine olmaz bence. bizdede olmadi cünkü hic. sadece huzursuzluk vardi o da 2 gun felan sürdü gecti. umarim sizdede öyle okur sorunsuz atlariesiniz
EbruBoluKaya katilcivciv büyük ihtimalle olmayacak bunlarda da sadece menenjit aşıları biraz ağır onlarda olmasını bekliyorum 5.ayda onlarda inşallah hepimiz kazasız belasız atlatırız 🤲