-sevimlipolyanna- Arkadaşlar 3 gündür çok başım ağrıyor. Bugünde dişim ağrınca fark ettim diş ağrım başa vuruyor. Yarın dişçiye gidicem ama 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum böyle durumlarda dolgu kanal tedavisi dişle ilgili işlemleri yapıyorlar mı nasıl yapıyorlar?
Iremylcnkya07 -sevimlipolyanna- bildiğim kadarıyla yapılıyo ama 24 saat mi ne emziremiyorsun heralde tam emin değilim saatinden ama sütünü sağ gitmeden