anne905 Kızlar yeni aldım teli şarja takınca dokunmatik sapıtıyo basmıyo başka yerlere giriyo ama şarjdan çekince sorun düzeliyo sizlerde de oldu mu sebebi nedir
anne905 queenmom_ evet ikiside orjinal niye öyle oldu anlamadım. Biraz önce orjinal olmayan adaptörle denedim onda olmadı garip
Iremylcnkya07 anne905 başka ıphone şarjı deneyin ondada olursa garantiye götür yenisini versinler em basiti