Annem rengini beğenmedi çocuk odasına uygun değil dedi. Evet koyu renk ama kızımın odası da hep pembeli beyazlı. Bu da pembe olursa çok fazla olur gibi geldi. Toz pembe renk seçeneği vardı. Sizce onu mu seçsem. Bie hafta odu sipariş edeli 20 gün sürer gelmesi dediler. Değişir mi bilmiyorum yarın arayıp sorucam. Isteyen olursa odanın resmini atabilirim
Yatak bu;
