lamiakus zaten tadimlik 1 cay kasik alsa yeterli yediklerni israr etmeyin 1 hafta snra tekrar deneyin.bugune ladr sut mama ile beslene ve mkdesi mnicik olan bi bebis elbet garipseyecek.onlarin ama öğünu halen anne sütü veya mamaları hangisni lullaniyorsa artik..9.aya kadr 1 öğüm tadimlik şeklinde..inanin bizmli 9 aylik olmaz uzere 3 aydir yeni yeni 1 cay kasiktan 3 4 e çıktık düşü ün yami.israrci olmak.ilerde yemek reddine neden olabiliyor..tadım ayindasiniz cok kasmayin..zamana birakin zamanla aylar somrada olsa duzelcek hepsi.