Ececiiim koyunshaun ay ben o kilodayken herkes hasta mısın neyin var falan diyordu. Aşşşırı zayıf görünüyordum. 170 im ben de 🫠
Mirmir_ ikiprensannesi53_ tam da herkes ne kadar zayıf derken moral oldun 😂 ne yapacaz bu kiloları yaa🤦
ikiprensannesi53_ Mirmir_ ilk dogumumda 81 ile hamile kaldım 86 doğuma gittim doğumdan 1 hafta sonra 71 dimi ikinci de 85 hamile kaldım 92 doğuma gittim doğumdan sonra dusemedim hiç
Mirmir_ ikiprensannesi53_ benim ilk olmasına rağmen çok aldım 73 ile hsmile kaldım 90 la doğuma gittim şyan aylardır 80 ne iniyor ne çıkuyır anlamafım ya ikinci çocuğuda düşğnüyoruz yüksek kiloyla da hamile kalmak istemiyorum 🤦
hnnl Mirmir_ yani boğazımızı tutacağız başka çaresi yok 😅😅her istediğini yersen her istediğini giyemezsin 🥰