Merhabalar, kızım 8 ay 1 haftalık. Dik oturabiliyor. Dönebiliyor. Bence söylediklerimi de anlıyor. Göz teması var. Oyun oynuyoruz. Komut alıyor. Şuan için tek hecesi gagı. Başka bir kelimesi yok konuşmuyor. Asla emekleme sürünme çabası yok. En ufak sesten, hareketten çok korkuyor. Ani olan her şeyden. Gözlüklü herkesten çok korkuyor. Acaba bu şekilde olan var mı? Duyu bütünleme gibi bir şeye ihtiyacı var mıdır?