Bebeğimi çok seviyorum o ağlayınca kıyamıyorum ama artık aşırı ağlıyor farklı Dr Lara götürdüm acilere gittik her gittiğimizde ya gaz ya kolik diyorlar napicam artık sakinlesmesi için şaşırdım kaldım dışarıya çıkmaya korkuyorum krize girer ağlar die eve misafir gelmesini bile istemiyrum cunki surekli huzursuz bir bebek uyanık olgudu sürece hep huzursuz bazen çok zor dalıyor uykuya daha 2 ay 17 günlük varmı tavsiyesi olanlar