Masaldyg Merhabalar bebbeğim 14.5 aylık ve 4-5 gündür bir haller oldu. Uysal bir çocuktu şimdi agresif bağırıyor memnuniyetsiz. Uykuya direniyor Ve iştahı da inanılmaz kapandı. Bunu yaşayanlar var mı geçiyor mu bu durum. Resmen çöktüm