Merhaba. 5,5 aylık bebeğim var. Emerken bir an başını geriye atıp birkaç saniye o şekilde duruyor. Maksimum emme süresi artık 3 dakika. Bir de memedeyken sanki nefes açlığı çekiyormuş gibi derin nefes almaya çalışıyor.
Doktor reflü olabilir dedi ama hiç kusma vs yok
Bu şekilde kiloda alamıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?