Düşük tehlikesi progestan başlar büyük ihtimalle bu haftalar yerleşme kanaması da olabiliyor benim doğuma kadar her ay lekelenmem oldu progestanj doğumdan 3 haftaya kadar kullandım. Korkma ama önlemini de al bende çok stres oluyordum her zaman hayırlısını dile 👍 sağlıcakla kucağına alırsın inş