Aselhayal Kızlar saglık ocagının verdiği damlayımı kullanıyorsunuz yoksa baska damla mı hangisi daha iyi
Ikrazumra19 Aselhayal ben o damlayi hic kullanmadim kan tahlili yapilmadan herkese veriliyor ve cocugu bebege dokunuyor bence bir doktora danisin
1bocek1cicekannesi Aselhayal bize de dün verdi günde 5 damla verdiğim gibi kustu bugün vermedim. Verip vermeme arasında kararsızım bilmiyorum doktor kontrolüne gittiğimizde doktora danışacağım o güne kadar da haftada bir iki kez verebilirim sanırım
Fadimr Aselhayal ben sağlık ocağına gitmiyorum aylık kontrollerine hastahaneye gidince aşılarını yaptırdım hep doktorumuz bestiron damlayı verdi çok memnun kaldım şimdi 1 yaşını doldurduğu için multivitamin verdi ona devam ediyoruz