Ay arkadaşlar benim kızım çok sakin bir bebekti uykuları da normaldi yani çok iyi olmasada. Ama şu 1 haftadır gündüz uykular yarım saat gece saat başı uyanıyor kucağımdan indirdiğim an ağlıyor gün içinde biraz daha iyi ama geceleri artık sinirimden çatlayacagım 😔 çok bunalıma girdim bende dolayısıyla 8 aylık kızım bir kere bile birine bırakıp dışarı çıktığım hiç olmadı ailecekte haftada 1 anca çıkıyoruz harici ful evdeyim. Annemi geçen sene kaybettim gidecek bi baba ocağı kapım yok akrabam yok hiç kimsem yok bir başıma çok ama çok bunaldım 😔