Zmnzmn Kizlar bişey soylicem, ya da akıl alicam, 5,5 ay oldu hala stres baş ağrısı, kaygılar, yetememe, uykusuzluk basedemiyorum, geç lohusalık depresyonu mu oluyo, benim gibi olan var mı, veya doktora giden,
Emine_elis Zmnzmn kızım 10 aylık hala uykusuzluk bazen yetememe bazen depresyon hepsini tadıyorum yani lohusalıktan değil de evdeki bazı görevler falan filan derken yıpranıyor insan ben bile öğlen dükkana yemek yetiştirmeye çalışıyorum bazen kızım hiç durmuyor Bir haftadır hastayız evde dağınık mı kalacak her an misafir mi gelecek işim bitecek mi kızımla uğraşabilecek miyim öğlen ne yemek yapacağım hepsi karışık yani ben de bazen yaşayabiliyorum geçecek illaki canım belki seninki daha fazladır da şimdi benimki dediğim gibi evdeki bazı görevleri ben artık stres haline getirdiğim için bu durumdayım her şeyi stres oluyorum
Zmnzmn Gurbetteyim, tekim, uykusuzluk yorgunluk, yemek yapmaya çalışıyorum, okadar emek veriyorum begenilmiyor vs vs
aras18arden23 Rutinlerin dışına çıkmak gerek ev işi çocuk bakımı oldukça sorumluluk ve süreklilik gerektiriyor arada birde olsa kendimizi insan olduğunuzu hatırlamamız lazım benim çevremdeki anneler de böyle bende öyleyim. Biraz hoşunuza gidecek gezinti yemek kahve gibi birşey mümkün ise bebeksiz 1-2 saat bile olsa iyi gelecektir
Zmnzmn Aynen doğru diyorsunuz, iste ona bile razıyım, onun içinde anca birine emanet edip çıkmam lazım, o da kaynanam