annediyebiri gece her ihtimal bez takıyodum ama çoğu zaman yapmazdı. sonra gecede bezi bıraktım, bi kaç kere yorganına yaptı ( oda benim hatam gece uyandırmıyordum ), ondan sonracıma gece suyu azalttım, mesela 10 da uyuyorlar 8 sonrası su vermiyorum sabah 10 da uyanıyor ve 1 yıldır hiç yapmadı şuan 4 yaşında