sessi Merhaba kızlar oğlum 3.5 aylık cumartesi sünnet oldu . Kucağıma alıp gazını çıkartamıyorum korkuyorum sizler nasıl yaptınız reflüsü var bide çok rahatsız oluyor ne yapmam gerek 😞
Bebegimm1 sessi iki bacagının arasına alıp çıkarın ben öyle yapardım doktor sorun yok desede yarası var sonuçta canı yanar diye öyle yapmıştm
miran66 O kısmına karton bardak koyun bebeği kucağınızda dik bir şekilde yan tutun bende ilk başta korkuyodm ama bi elimle poposundan diğer elimle koltukaltından tutuyordum zaten bi kaç dk sonra dik durunca kendisi gazını çıkarıyor
sessi miran66 gündüz dik tutuyorum kucağımda ama gece maalesef asla çıkmıyor uyuyor çünkü sonra gece boyunca rahatsız oluyor 😕
Ogretmenannex İlk günü atlattıysanız kormayın dizinize koyup çıkartın üst gazını, gezdirince de çıkıyor .
sessi Ogretmenannex alt gazını kendisi çıkarabiliyor ama sünnetten beri büyük tuvaletini yapmadı ondanda korkuyorum galiba meme reddii yaşıyoruz sol mememi asla emmek istemiyor ağlıyor almıyor sağa geçince emiyor 😕
Ogretmenannex sessi çok açken ilk almayan memeden başlayın gerekirse ayağa kalkın beslerken gezin işe yarar umarım