simgeaytan Kızlar sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu . 2.ayda ay başında 2-3gün kanamam oldu ay ortasında yine aynı şekilde oldu. Bu ay yine aynısı oldu , çok kanamam yok fakat bi ay başı bi ay ortası 3-4 gün oluyor kanamam. Sizde böyle bir durum oldu mu