kids1234 Bebeğime 1 hafta önce 2. Ay aşısı yapıldı koluna verem aşısı yapılıyor bildiğiniz gibi. Ama herhangi bir iz yok. Ebe kabuk bağlar vs demişti iğne yapılan yerin izi bile belli değil bu durum normal mi
BarlasMomm kids1234 hatirladigim kadariyla daha sonrasinda bi sislik olusuyor ama kocaman yani bizim oyle olmustu sonra sivilce gibi oldu kendi kendine akti sonra kabuk bagladi gecti ama bu anlattiklarin uzun bir surecte oldu. Yani sizin daha erken bunlar icin
EbruBoluKaya Normal evet bizim 1 ay olacak nerdeyse hala yok 1 2 aydan sonra olur demişti hemşire bize
mirayyldrm19 kids1234 Kızım 17 aylik ben daha yeni gördüm izini ilk vuruldugunda bizimde yoktu sivilce bile olmadı zamanla oluyor demekki
Deletedmom_79 kids1234 sonradan beliriyor. Eğer bir yaşına kadar asla çıkmazsa iz verem savaş dispanserine gidip test yaptırabilirsiniz. Çok basit şekilde hallolur.
Deletedmom_79 prensesannesi1_ evet ama bu çok düşük bir oran oluyor genelde. Benim de burada tesadüfen bir postta görüp şaşırdığım bişeydi. Bir kaç aya görünür hale gelir. Mesela bizde irin akma kabarma da çok olmamıştı. Bu da normal sayılır bilginiz olsun😌
Ftsyckk kids1234 Benim bebeğim 7. Ayına girdi onda da hala iz falan yok. Tutmamış mı oluyor Muş. Anlamadım.
flora823 kids1234 2.aydan sonra görebilirsiniz benim de bebişimin görünmüyor henüz bir ay oldu yapılalı nerdeyse