Papatya-eylul88 3 ay 22 günlük bebegim 2 saatte bir yada 3 saatte bir uyuyor kendi uyumak istiyor 2 yada 3 saat uyuyor normal mi kızlar bu durum?
Menessasmom Papatya-eylul88 tabiki normal benim kızım 4. 5. Ayına kadar full uyurdu 1 saat uyanık kalırdı 2-3 bazen 4 saat aralıksız uyurdu🥴 uykuyu çok severdi halada sever bu günleri çok arayacaksınız evham yapmayın 😂
gunes0312 Papatya-eylul88 çok şanslısınız evham yapmayın gündüz kucağımda uyumazsa 15 dkda uyanan bir bebeğim var çok zor uyusada iş yapsam dinlensem diye gözüne bakıyorum 😂
yigidoo02 Papatya-eylul88 yedi aylık bebem hala bir saat sonra huysuzlanip uyumak istiyor normal bence
Papatya-eylul88 Menessasmom gerckten mi ay içim rahatladı.burda herkes zor uyutuyirum postu acinca insan evham yapiyor gerckten
Birminikaslan Papatya-eylul88 normal benim oğlum 10 aylık hala 3 saatte bir uyur ortalama aynı yani korkmayın uyusun daha iyi bence 😃😃 sonra istesen de uyumuyorlar 😂
yigidoo02 Papatya-eylul88 evet günüm bebeğimi uyutarak geçiyor ama uykusu varsa ne yapalım uyusun da büyüsün bebişler 😌
Uykusuz-annee Papatya-eylul88 keşke uyusa 🤦♀️ imizlayip kalkıyor benimki 6 aylık 2 saat uyanık kalıyor uykusu geliyor ama gazdan uyuyamiyor
Menessasmom viyanyvz 5.-6. Aydan itibarek hep 2 saatte bir uyutmaya başladım gün içinde 3 uyku şeklinde sonra 2 ye düştü 16 aylık oldu şimdide teke düşme vakti geldi sanırım pek uyumak istemiyor
Papatya-eylul88 Yarim_Kilo_Kiyma normalse uyusun evham yaptim nedense.herkes zorla uyutuyoruz diyince dedim allah allah😀