annediyebiri
Henüz küçük zaten, önünde ana sınıfıda var.
İnanın çocuklar çok şaşırtıyor. Benim bir öğrencimin annesi “ezberi çok kötü sayıları öğrenemiyoruz” diye yakınmıştı bana bir kere. Dördüncü sınıftayken değil sayılar bütün okulun önünde on kıta İstiklal Marşı okumuştu. Korkmayın. ❤️