Filevrem Bebeğim uyurken bile çok hareketli olduğu için yer yatağı yaptık. Bu yüzden çok az kullandık. Hem görüntü olarak hoş hem de mobilyası kalitelidir. İyi bir beşik isteyenleri postuma beklerim 🌸
Alina_aaa Filevrem ay konudan farklı olarak bende sırf bu sebeple yer yatağı yaptım ama her uyanmasında sürekli odadan çıkıyor emekleyerek sizinki de öyle mi buna da bir çözüm buldunuz mu merak ettim