Edo_yekta12 Kızlar oğlumun ateşi var gece çıktı 38.2 ydi üstünü çıkarttım şurup icirdim geçti şimdi tekrar yükselti ateşi ılık duş aldirdim gündüz ama yok kısa süreli düşüyor sonra yine çıkıyor acile götürsem ne yaparlar?
beyzzsenturkk_ Edo_yekta12 ateş düşürücü iğne vs kızıma 2 bacagından iğne yapıp ates takibi yapılmıştı
BihterZiyagil_ Edo_yekta12 ateş düşürücü ve antibiyotik verir büyük ihtimal. Çok aşırı yüksek değilse yarını bekleyin çocuk doktoruna götürün
1anaa2evlat Edo_yekta12 tekrar yükseliyorsa acile git canm serum taklr tahlil yaplr gözleme alırlar ateşi düşene kadar Allah korkusun sürekli yükselmesi havaleyi tetikler
Hamburgerr Edo_yekta12 kan tahlili isterler enfeksiyon varsa antibiyotik verir, değilse grip ilacı ve ateş düşürücü verirler
Zme Edo_yekta12 geçmiş olsun öncelikle ama 38 derece ateşe birşey yapacaklarını sanmıyorum genelde 39-40 derece ateşle beraber müdahele ediyolar