Nuryg çevremde muadil alanlar pişman bir süre iyi çekiyor sonra çekim gücü düşüyor onların, bence dyson al paran boşa gitmez ben v15 kullanıyorum ve parasını sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum. Evim çok geç tozlanıyor ve çok pratik resmen 5 10 dk da bütün evi süpürüyorum hayatımı çok kolaylaştırdı. V12 hafif çekim gücü bi tık düşük ve haznesi küçük v15 çok ağır değil bence ve haznesi geniş arada ben aldığımda çok az bir fiyat farkı vardı şuan fiyatlar nasıl bilmiyorum ama