Bende 1 yaşından sonra kullanmaya başladım. Uykuya geçişi sağlıyor, uykuya direnen bebekler için ideal. Ve bitkisel. Hergün kullanmıyorum, bebeğim zorluk çıkarınca veriyorum. 20 damla olucak şekilde. Şuan 18 aylık hala kullanıyorum. Ama deliksiz uyku yapmıyor onu söylim. Sadece yarım saat 40 dk da uykusunu getiriyor o kadar