fatmakrks öncelikle geçmiş olsun çok zor, ben başıma geldiğinde bütün odaları kapatıp 3 -4 gün tek oda da kaldım 3 gün içinde temas etmezsek kıyafetlerde ölürlermiş diye duydum. Sonra kendimi wilkinson pomad ile kremledim yüzüm hariç her yere sürüp sağlıkçı tulumu giyip üzerine bi kıyafet seçtim sonra onu attım 3 gün öyle yıkanmadan bekledim çok az yerle temas ettim 3 günün sonunda her yeri sürekli suyla silip kendim yıkandım sonra sirkeli suyla bir daha yıkandım duvarlara kadar silmiştim. Sonra vücudum kuruduğu için bol bol nemlendirici sürdüm 1 haftada kayboldu