entige Bebeğim 4 ay 14 günlk gündüz uykuları sadecd 30 dkka tam 30 dkda uyanıyor biliyorum atak dönemi önceden 1.5 2 saatydi acaba kalıcımı böyle olucak nasıl uzata bilirim uyukusunu ?