Kızlar geçen ayın 13 ünde olmustum daha olmadım kafamın içinde binbinbir senaryo dönüyor ama no yani eminim eşim saçmalama olursun bir kaç güne diyor ama içim içimi yiyor 🥺 aralarda yine gecikiykrdu bir ara 3 ay olmadım onda da çok korkuyordum testt yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi yine alsam mı beklesem mi offffff ama konuştuğum birkaç kişi hep bu aralar 1 hafta gecikiyor diyorlar öyledir herhalde