Bebeğim 4 gün sonra 6 aylık olacak fakat bir şey kafamı kurcalıyor bebeğim hiç bir oyuncağı eliyle alıp tutmuyor uzanıp almıyor ancak eline kendim verirsem bazen tutuyor bazen tutmuyor oyuncaklara karşı ilgisiz hareketi falan yerinde eli ayağı hareketli bir bebek agulaması falanda var kendisiyle sohbet ettiğimizde sürekli gülüyor ama bu bi şeyleri tutmaması kafamı kurcalıyor internetten baktığımda 3 aydan sonra uzanıp tutmalı falan yazıyor sizlerin bebekleri nasıl ben nasıl bi yol izlemeliyim?