Motherlion01 sleepy, molfix ve goon premium kullandım kızım 1 yaşına 1 hafta kaldı. Goon sızdırdı diğer ikisinden memnunum ara ara pişik bizde de oluyor ama bezden değil ek gıda aldığı için kakada kendinden bulunan bi maddeden kaynaklı oluyor, asitli yiyecekler (domates gibi) bu ihtimali artırıyor. Ben sudakrem kullanıyorum kızarma olunca ve kaka yapınca bekletmeden bezi değişiyorum bekleyince pişik oluyor. Sık sık da banyo yaptırıyorum bu pişik ihtimalini azaltıyor.
7 numara bana da çok büyük geldi kilosuna göre. Kızım 10 kilo, biz hala 4 numara kullanıyoruz sleepy natural serisinden.