Burada dün birşeyler okurken denk geldin kulak arkaları boyun kısmı pişik gibi kırmızı ve döküntülü deri yazmışlardı bilen varmı ve benim diyet yapmam gerekir mi . Doktora gittim 5 gün önce etkili bir krem vardi kortizonlu olduğu için sadece 3 hün kullanım yaptık geçti ama kremi bırakalı 1 gün oldu aynı yerlerde hafif pempeleşmeler başladı bu neyin nesi . Ayrıca koltuk altlarında da kıpkırmızı pişik gibi oluyor . Bu arada hergünn yıkıyorm max. 1 hün yıkamazsam diper gün kesiin yıkıyorm kızımı ve her gün kremliyorm. İyilwşiyor geri hemen tekrar oluyor çare nedir. Yaşayan varmı . Bu arada olduğumuz şehirde alerji bölümü yok doktor tekrarlarsa gel sevk vericem sanada diyet uygulaya biliriz dedi ama ben tekrarlanamasını kızımın azıckk bile canı yanaın istemiyorm.