Vay be. Ne kadar şikayet ne kadar önemsemeyen bir şirketmiş. Varım yoğum e bebek olmustu cidden bunca yprumu okuduktan sonra bir daha düsündüm🤭 Bu kadar maduriyet olması cok üzücü. Umarım kargoda bekleyenler olarak kargomuz gelir. Bende bir daha online slışveris yapmam