irem066 Kızlar 33 gunluguz bırwz ağrı var gıbı oturup kalkarken falan o normalmı normalde öyle agrımazdı acaba ayaklarımı üşüttüm ondanmıkı
Asya011 irem066 kızarıklık şişlik akıntı gibi şikayetlerin varsa aksatmadan doktora görün geçmiş olsun bebeğiniz de hayırlı olsun 💐
Maka_Paka 40 gününüz dolunca muhakkak gidin doktorunuza kesi yerinize baksın. Dayanilmayacak gibi bir ağrı olursada beklemeyin. Şişlik akinti vs var mı ?
irem066 Maka_Paka yok akıntı falan öyle hareket edince falan kalkıp otururken biraz ağrır gıbı oldu 40 gün sonra gıdeyımmı kontrole dıyorsunuz
Asya011 irem066 ipli mi dikiş oldu yoksa estetik mi? Belki enfeksiyon kapmış olabilirsin çünkü benim de başıma geldi benim ki ipli dikmişti ve ipi çıkardılar 1 hafta sonra enfeksiyon kapmıştı batma ağrı felan oluyordu sonra ilaç vs kendiliğinden geçti