nevarbe Merhaba anneler bebeğim 13 aylık normalde geceleri uyku problemimiz yoktu ama şu son bir haftadadır geceleri 10 dakika arayla sürekli sabaha kadar ağlayarak uyanıyo neden kaynaklı olabilir sallayarak uyutuyorum bıraktığım an başlıyor ağlamaya hergün 1 saatlik uykuyla duruyorum ve bu durum beni yormaya başladı 🤦🏻♀️sürekli dibimde yapışık ikiz gibi geziyoruz bide ama bunu yanında başka biri varsa ben yoksam yapmıyo ama ortama ben olduğum zaman sürekli bir mız mız kucak istiyor ağlıyor birde neden böyle oldu anlamıyorum napmam gerekiyor başına gelen var mı şu an atak haftasında da değil 😒
Kdm nevarbe 13. Ayda atak haftası var erken girmiş olabilir 14. Aydan sizi selamlıyorum hala aynı problemleri yaşıyoruz gündüz uykularımız 30 dk oluyor gece uyanmalarımız var
izd nevarbe aslında atak haftasında olabilir. Atak haftalarının genelde harfi harfine saati saatine başlangıç ve bitiş kedi olmuyor maalesef, bebekten bebeğe başlangıcı, süresi, bitişi değişkenlik gösterebiliyor. Ay ı şeyleri yaşamaktayım
nevarbe Babası 4 aydır evdeydi geçen hafta yurt dışına gitti iş için o gittikten sonra oğlum birden bire değişti bundan kaynaklı olabilir mi acaba
nevarbe Kdm çok şükür gündüz uykumuz güzel 2 3 saat uyuyo ama gecelerimiz zehir acaba diyorum ağrısı sızısı mı var anlamıyorum bambaşka birine dönüştü resmen gerçekten kafayı yiyeceğim Allah kolaylık versin herkese 🙏🏻