Canım güzel görünmek tabi ki çok iyi Bi şey ama eşimiz bizim için süsleniyor mu?Kasma bu kadar ben de disarda kapaliyim yazın sporcu atleti şortla ,kışında tayt pijamayla geziyorum. Ara ara hafif bir ruj ,maskara ,allık sürüyorum tm.Malum zamanlarda süsleniyorum o kadar .Diğer günler dediğim gibiyim ekstra vücut spreyi sıkıyorum bizim için yeterli oluyor .He tabi senin eşin sürekli ister ona Bi şey diyemem😊