Benim kızım 6 aylık ve bu son ayı gece boyu emerek geçiriyordu bağımlı gibi. Son dr kontrolünde dr gece sadece bir kez emse yetebilecegini söyleyince kafaya koydum ve 2 gündür ben de uğraşıyorum. İlk gece neredeyse hiç uyumadık, dün gece biraz daha iyiydi saat 2 gibi uyandı 4 e kadar oyaladım 4 te emzirdim beşiğine koydum elini tuttum seve seve uyudu. Bugün yine şansımı denedim gündüz uykusunda, biraz uykuluyken beşiğine koydum ve ağlamadı. Çok şaşkınım, devam edeceğim bakalım insallah sonuç güzel olur