Kizlar kızım tam 3.5 yaşında ve bugün bardakla su icerken su yere döküldü onu ben içecektim diye ağladı tam bir saat apartmanda bu çocuğa napıyorlar diyecekler kucağıma alıyorum su dolduruyorum bişey olmaz yenisini koyarız diyorum geçen gün kamyonun tekerleği kırıldı oynuyordum bunu ben diye ağladı bu yaş sendrom mu ne bu imdat