Merhaba kızlar. 23 günlük bebeğim var. Gün içinde bir ağlama tutuyor birden nefesi bi kesiliyor mosmor oluyor. Damarları çıkıyor. Nasıl anlatayım bilmiyorum. 2 gün önce oldu evde yalnızdım gelmedi nefesi kendimi sokağa attım bağır çağır. Gitmediğimiz doktor kalmadı gaz diyorlar ama çok korkuyorum. Bacaklarımın bağı çözülüyor. Başına gelen var mı. Gazdan dolayı olur mu bu kadar 😔