Emziriyor olacaksın yüksek ihtimalle o yüzden bir doktoruna danışman daha sağlıklı olacaktır, ben emzirmiyorum Yasmin diye bir hap kullanıyorum eşim korunmamasina rağmen 3 aydır gebe kalmadım şu an regl dönemimdeyim ve gayet memnunum sadece bende kilo yaptı o kadar ama o da fazla değil 3 kilo kadar fazlam var koruma olarak da gayet iyi bir hap, haa herkesin bünyesi aynı değil sizde farklı bir tepki verebilir ona bir şey diyemem, ben gayet memnunum.