Merhaba anneler Bebegım 1 buçuk aylık haftaya 2 aylık olacak ama uyuz oldu bütün vücudu sıvılce tarzı kızarık var cıldıyeye gıttık karışım verdı şuan onu kullanıyorum 3 gun surecegız yıkanmadan ama dün hafıf ateşi 36 37 arası oldu bide İshal oldu neden oldu bılemıyorum yaşayan var mı ??