Egeninannesi_11 36 günlük olğumun yüzünde ensesinde kafasında bişeyler çıktı resim yüklemek için baya uğraştım yapamadım geçen götürdüm doktor yeni doğanda olur bunlar korkma dedi ama bugün daha fazla arttı sizce nedir resim nasıl yükleye bilirim
byz1 Egeninannesi_11 canım sağ da yada solda üç nokta var oraya bas resim yükle diyor ona bas seç resimlerini yükle diyor ona bas URL kopyala diyecek ona bas sonra bu posta gel konuşma harkna o URL yapıştır
Egeninannesi_11 2bebislianne_ ben resim yükleyemedim e psota kabul etmiyor eğer resmi.varsa siz yüjlermğsiniz aynı merak ettim siz götğrdünüz mi doktora ne dedi