Merhaba 4 aylık bir oğlum var, sadece anne sütü ile besleniyoruz. 6.aya kadar da öyle devam edeceğiz. Sormak istediğim; yemek yerken bir şey içerken vs kucağımda oturtuyorum, bazen kaşığı ya da bardağı ağzına dogru uzatıyorum ve artık ağzını açmaya başladı . Masada yemek görüyorsa direkt inceliyor kaşığı ağzımıza götürüşümüzü izliyor, bardağı uzattıgımda hemen iki eliyle dokunmaya çalışıyor.
Sizce bu hareketler ek gıdaya hazır oldugunu mu gösterir?
Dipnot: 5,5 - 6 aylık olunca ek gıdaya başlayacağız, sadece merakımdan soruyorum.