Hanımlar 3.5 aylık bebeğim var sürekli yolculuk yapan bi aileyiz arabada oto koltuğa koysam erken mi inanın bilemedim sizlere danışmak istedim arabada pusette yatıyor puseti artık küçük geliyor ayakları sarkıyor hep oto koltuğu almayı düşünüyorum ama erken mi sizce sizler ne zaman koydunuz oto koltuğa