Arkadaşlar oğlum 13 aylık avcunu aç kapa yapıyor yürürken bir videoda görmüştüm otizmde parmak hareketleri yapıyorlarmiş aynisini yapıyor, ismine bazen tepki vermiyor. Ba ba ba , ya ya ya, de de de diyor su diyince anlıyor emzigini atıyor gel mama diyince geliyor. Bana çok düşkün yanından ayrilinca cigligi basıyor. Gece uykuya dalma zor sürekli uyanıyor. Sizde nasıl durumlar