Merhaba bebegım 15 aylık . Normalde bebeğimi 2 yasına kadar emzirmek istiyodum. Ancak bebegım hıc bır şekilde ek gıda yemiyor. Bu aralar memede aşırı keyf yapmaya başladı ıyıce bunaldım. Sütten kesmek istiyorum. Kayınvalıdem 3 aylarda bebek sütten kesilmez çok günah dedı. Bunun gerçekten doğruluğu var mı merak ediyorum. Memeyı bıraktırsam gunah mı. Bu konuda bilgisi olan annelerım lütfen cevap verır mısınız