degersizbirhayat_1 Bence bir şans verin. Evet fiyatı pahalı değil. Feraceler genel olarak bu şekilde zaten. Ucuzları iç gösteriyor genelde. Kış için iki tane spor sweatim var. Kabanlarla çok güzel duruyor. Yazlık da iki tane feracem var. 6 tane falan sanırım şalı var. Yaz için yine alışveriş yapmayı düşünüyorum. Size de iyi alışverişler dilerim. 🌸