Rumeysaaa Koltukaltı ateş olcerimiz var ama kızım artık onunla olcturmuyor. Doktorların da önerdiği kulaktan ölçen atesolcerlermis.Sizin kullanıp memnun kaldığınız bı marka var mı kızlar? Fiyatı makul olan
TazecikAnne22 Rumeysaaa Ben temassız kullanıyorum memnunum da hastane acillerde de onlar kullanılıyor fiyatı da çok uygun dilerseniz Acura AC-9270 Rumeysaaa