Uykusuzanne e-bebekten almıştık biz, evett kilosunu kaldırmamış başka bi yorum daha gördüm oda aynı bizimki gibi oturtunca sallanmıyomuş, bondigonun kendi firması ile de iletişime geçmiştim onlar teknik bi arıza getirin değiştiririz demişlerdi ama bana pek teknik gelmedi😅