Beyzannannesi_61 Yıkanabilir bebek bezi kullananlar var mı ? 1 haftadır bebeğim pişik o nedenle internette araştırma yaparken denk geldim ilk defa karşılaştım kullanan ve memnun kalan var mı aranızda?
tultanhanim Beyzannannesi_61 bende çok araştırdım ama yıkaması kirlileri biriktirmesi bebekle çok sürdürülebilir gelmedi bana kızım 16 aylık uykusu yok denecek kadar az birde onunla uğraşamazdım
Beyzannannesi_61 tultanhanim anladım bende pişik konusunda baya sıkıntı yaşayınca yıkama durumunu hiç aklıma bile getirmedim yıkamadan ziyade çok adet olmayınca kuruması da sıkıntı olur alıştırma kilotları gibi çoklu olması lazım en az bi 10 tane